Konstrukcja skrzyni biegów M32 i M20JAK SKRZYNIA M32 I M20 WYGLĄDA OD ŚRODKA ?


Poniżej możesz zapoznać się z rysunkami przedstawiającymi schematyczną budowę poszczególnych zespołów skrzyni biegów M32 lub M20. Obok rysunków umieściliśmy opisy poszczególnych elementów. Opis z ikonką koszyka oznacza, iż mamy w sprzedży daną część skrzyni biegów M32. Wystarczy kliknąć w koszyk - przeniesiesz się do sklepu z daną częścią.
Skrzynie biegów M32 i M20 produkowane są przez GM Powertrain w Wiedniu-Aspern w Austrii.

RYSUNEK POGLĄDOWY OPIS
Obudowy skrzyni biegów M32
OBUDOWY
1. Obudowa przednia
2. Obudowa tylna
3. Obudowa mechanizmu różnicowego
Mechanizm różnicowy skrzynia Opel M32
MECHANIZM RÓŻNICOWY
1. Mechanizm różnicowy
2. Koło koronowe
3. Śruba
4. Łożysko
5. Podkładka dystansowa
Wałek sprzeglowy skrzynia Opel M32
WAŁEK SPRZĘGŁOWY
1. Wałek sprzęgłowy
2. Uszczelniacz
3. Łożysko
4. Koło zębate 5. biegu
5. Podkładka dystansowa
6. Koło zębate 4. biegu
7. Koło zębate 6. biegu
8. Łożysko
9. Podkładka dystansowa
10. Śruba
Wałek atakujący skrzynia Opel M32
PIERWSZY WAŁEK ATAKUJĄCY
1. Łożysko
2. Pierścień ustalający
3. Łożysko wałeczkowe
4. Koło zębate wstecznego biegu
5. Piasta wstecznego biegu
6. Podkładka dystansowa
7. Synchronizator wstecznego biegu
8. Podkładka odległościowa
9. Pierścień ustalający
10. Koło zębate 3. biegu
11. Łożysko wałeczkowe
12. Synchronizator 3. biegu
13. Piasta III i IV biegu
14. Pierścień ustalający
15. Koło zębate IV biegu
16. Łożysko wałeczkowe
17. Łożysko
18. Pierścień ustalający
19. Synchronizator IV biegu
Drugi wałek atakujący skrzynia Opel M32
DRUGI WAŁEK ATAKUJĄCY
1. Łożysko
2. Podkładka dystansowa
3. Łożysko wałeczkowe
4. Koło zębate 1. biegu
5. Synchronizator 1. biegu
6. Podkładka dystansowa
7. Piasta 1./2. biegu
8. Podkładka dystansowa
9. Koło zębate 2. biegu
10. Łożysko wałeczkowe
11. Pierścień ustalający
12. Pierścień ustalający
13. Koło zębate V biegu
14. Synchronizator V biegu
15. Piasta V i VI biegu
16. Podkładka dystansowa
17. Pierścień ustalający
18. Koło zębate VI biegu
19. Łożysko wałeczkowe
20. Łożysko
21. Synchronizator 2 biegu
22. Synchronizator 6. biegu
Widełki schemat skrzynia Opel M32
WIDEŁKI ZMIANY BIEGÓW
1.Widełki wstecznego biegu
2. Widełki zmiany 3. i 4. biegu
3. Widełki zmiany I i II biegu
4.Widełki zmiany V i VI biegu
Skrzynia biegów Opel M32

Konstrukcja skrzyni biegów M32 i M20JAK SKRZYNIA M32 I M20 WYGLĄDA OD ŚRODKA ?


Poniżej możesz zapoznać się z rysunkami przedstawiającymi schematyczną budowę poszczególnych zespołów skrzyni biegów M32 lub M20. Obok rysunków umieściliśmy opisy poszczególnych elementów. Opis z ikonką koszyka oznacza, iż mamy w sprzedży daną część skrzyni biegów M32. Wystarczy kliknąć w koszyk - przeniesiesz się do sklepu z daną częścią.
Skrzynie biegów M32 i M20 produkowane są przez GM Powertrain w Wiedniu-Aspern w Austrii.

Obudowy skrzyni biegów M32
OBUDOWY
1. Obudowa przednia
2. Obudowa tylna
3. Obudowa mechanizmu różnicowego

Mechanizm różnicowy skrzynia Opel M32
MECHANIZM RÓŻNICOWY
1. Mechanizm różnicowy
2. Koło koronowe
3. Śruba
4. Łożysko
5. Podkładka dystansowa

Wałek sprzeglowy skrzynia Opel M32
WAŁEK SPRZĘGŁOWY
1. Wałek sprzęgłowy
2. Uszczelniacz
3. Łożysko
4. Koło zębate 5. biegu
5. Podkładka dystansowa
6. Koło zębate 4. biegu
7. Koło zębate 6. biegu
8. Łożysko
9. Podkładka dystansowa
10. Śruba

Wałek atakujący skrzynia Opel M32
PIERWSZY WAŁEK ATAKUJĄCY
1. Łożysko
2. Pierścień ustalający
3. Łożysko wałeczkowe
4. Koło zębate wstecznego biegu
5. Piasta wstecznego biegu
6. Podkładka dystansowa
7. Synchronizator wstecznego biegu
8. Podkładka odległościowa
9. Pierścień ustalający
10. Koło zębate 3. biegu
11. Łożysko wałeczkowe
12. Synchronizator 3. biegu
13. Piasta III i IV biegu
14. Pierścień ustalający
15. Koło zębate IV biegu
16. Łożysko wałeczkowe
17. Łożysko
18. Pierścień ustalający
19. Synchronizator IV biegu

Drugi wałek atakujący skrzynia Opel M32
DRUGI WAŁEK ATAKUJĄCY
1. Łożysko
2. Podkładka dystansowa
3. Łożysko wałeczkowe
4. Koło zębate 1. biegu
5. Synchronizator 1. biegu
6. Podkładka dystansowa
7. Piasta 1./2. biegu
8. Podkładka dystansowa
9. Koło zębate 2. biegu
10. Łożysko wałeczkowe
11. Pierścień ustalający
12. Pierścień ustalający
13. Koło zębate V biegu
14. Synchronizator V biegu
15. Piasta V i VI biegu
16. Podkładka dystansowa
17. Pierścień ustalający
18. Koło zębate VI biegu
19. Łożysko wałeczkowe
20. Łożysko
21. Synchronizator 2 biegu
22. Synchronizator 6. biegu

Widełki schemat skrzynia Opel M32
WIDEŁKI ZMIANY BIEGÓW
1.Widełki wstecznego biegu
2. Widełki zmiany 3. i 4. biegu
3. Widełki zmiany I i II biegu
4.Widełki zmiany V i VI biegu